מכירה חדר שינה אחד, Hurghada, Red Sea, מצרים, Sky El Gandoul Resort, Intercontinental Area

מכירה - Cod. 37047

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 79 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

דירה מרווחת עם חדר שינה אחד, מרפסת שמש עם נוף לבריכה במיקום שקט עם בריכה יפה וגנים למכירה! רק 5 דקות הליכה מהים וחוף נהדר באחד האזורים היפים ביותר של ואן הורגאדה, 'אזור אינטרקונטיננטל' ממש אחרי Mamsha. מיקום שקט ושמור, שכונה אירופאית, שירות מתחם גדול עם שירות 24 שעות ואבטחה. מותג חדש, כל חדש ומודרני מצויד בסטנדרטים אירופיים. דירות נוספות בגדלים שונים עם נוף לים או לבריכה הינן זמינות.

מחיר הרכישה כולל את עיצוב פנים מלא של הדירה עם חומרים מודרניים באיכות גבוהה: אריחים, דלתות, חלונות, מעקות מרפסת, חדרי אמבטיה מאובזרים, קירות ותקרה (ריהוט בלעדי). עבור כ 6,000 €, הדירה כולה יכולה להיות ריהוט מודרני באיכות גבוהה, כולל ריהוט ומטבח עם מכשירי חשמל. אנו שמחים לתווך יצרני רהיטים מוכשרים.

"סקיי אל Gandoul Resort" הוא מתחם חדש גדול, שקט מאוד מודרני באיכות גבוהה תוכנן. אזור אינטרקונטיננטל ממוקם על חוף הים, רק 10 דקות ממרכז העיר Hurghada, כמו גם את שדה התעופה. הסופרמרקט הגדול הקרוב ביותר "קרפור" נמצא ממש מעבר לפינה וקניון הקניות הגדול ביותר "סנזו קניון" נמצא במרחק 5 דקות בלבד. החוף לא. 9 'הוא בדיוק ההפך ברגל ב 5 דקות. זהו אחד החופים היפים ביותר Hurghada, מרווח מאוד, שטוח משופע חולית: אידיאלי לילדים וחובבי שחייה.
שונות
מלון סקיי אל גנדול ריסורט מציע שירות של 24 שעות כמו במלון. קבלה, בריכה ותחזוקת הגן, ניקוי הדירה על פי בקשה ועל פי בקשה, הדירה מושכרת גם עבור הבעלים! אפשרות השקעה גדולה! טיפול אירופי באתר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB